9.6 C
București
joi, 16 mai 2024
AcasăSpecialIncendiul din Colectiv. Trei zile fără reclame - propunerea Uniunii Agențiilor de...

Incendiul din Colectiv. Trei zile fără reclame – propunerea Uniunii Agențiilor de Publicitate

Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR) le cere membrilor să nu difuzeze reclame timp de trei zile, a declarat, pentru Paginademedia.ro. președintele Uniunii, Ștefan Iordache.

Citește și: INCENDIU în clubul Colectiv din București. Bilanțul provizoriu: 27 de morți. Primele măsuri, declarații și mărturii. NOI IMAGINI

“În calitate de președinte al UAPR, am solicitat membrilor să înceteze comunicarea comercială timp de trei zile. Cu alte cuvinte, să nu mai difuzeze reclame în această perioadă”, a precizat Iordache, care a precizat că măsura se va aplica și în mediul online. 

Citește și: FOTO. Flori și lumânări, la intrarea în clubul Colectiv

Șeful UAPR a mai anunțat că va propune International Advertising Association ca sumele care ar fi fost angrenate în această perioadă în demersul comercial să fie donate, a mai spus Ștefan Iordache.

27 de persoane au murit, vineri seară, în clubul Colectiv din București, în urma unui incendiu. Guvernul a decretat trei zile dedoliu național. 

 

 

Cele mai citite

Pe eJobs sunt afișate salariile pentru pozițiile care se scot în piață la angajare

Uniunea Europeană a decis, recent, termenul limită până la care angajatorii vor fi obligaţi să publice salariile pentru toate poziţiile pe care le scot...

Hezbollah anunță că a bombardat nordul Israelului

Gruparea şiită libaneză Hezbollah a declarat că a vizat intens ţinte militare în nordul Israelului şi, pentru prima dată, o bază militară de lângă...

WC-urile din curțile școlilor vor fi secții de votare, ca tot alegătorul să găsească o utilitate buletinului de vot

Ilustrație: Marian Avramescu Pentru a elimina preconcepțiile conform cărora toaletele din curțile unităților de învățământ preuniversitar fără canalizare nu sunt bune de nimic, Guvernul...
Ultima oră
Pe aceeași temă