25.7 C
București
luni, 6 mai 2024
AcasăInternaționalCampania "Ascultă 5 minute de muzică clasică" se încheie cu un...

Campania “Ascultă 5 minute de muzică clasică” se încheie cu un recital-surpriză în Băneasa Shopping City

Între 1 şi 31 octombrie, Radio România Muzical şi partenerii săi au adus 5 minute de muzică clasică în spaţii neconvenţionale: hipermarketuri, mall-uri, magazine de bricolaj, librării, şcoli, muzee.

Anul acesta, campania „Ascultă 5 minute de muzică clasică” a dobândit noi valenţe graţie implicării violoncelistului Răzvan Suma, care a acceptat să coboare de pe scenă pentru a cânta cât mai aproape de publicul său. Băneasa Shopping City s-a alăturat ideii de a promova altfel valorile muzicii clasice: în 1 noiembrie va găzdui un minirecital-surpriză al binecunoscutului muzician, solist-concertist al Orchestrelor şi Corurilor Radio.

Joi, 1 noiembrie, de la ora 19.30, violoncelistul Răzvan Suma va interpreta chiar printre vizitatorii Băneasa Shopping City lucrări de Johann Sebastian Bach. „Vă place Bach?” – o întrebare la care Răzvan Suma a răspuns cu două ediţii ale unui turneu naţional şi un disc. Prima ediţie a turneului a avut loc în martie 2012 şi s-a bucurat de un enorm succes. A doua ediţie se află în desfăşurare – după concerte în cele mai importante oraşe ale ţării, turneul se va încheia în 7 noiembrie cu un recital extraordinar la Sala Radio – Răzvan Suma, alături de violistul Răzvan Popovici şi violonista Corinne Chapelle vor interpreta „Variaţiunile Goldberg”. Detalii suplimentare pe www.razvansuma.com.

1 noiembrie este Ziua Radioului. În 1928, primul radio românesc, acum parte a corporaţiei publice Radio România, transmitea prima emisiune. La aniversarea radioului public, Radio România Muzical, unicul post românesc clasic, jazz & more aduce alături de Băneasa Shopping City un cadou inedit bucureştenilor: Bach pentru toţi cei care cred că este nevoie de muzică bună în societatea contemporană.

De altfel, acelaşi principiu a stat şi la baza campaniei „Ascultă 5 minute de muzică clasică”, iniţiată de Cristina Comandaşu, redactor şef adjunct Radio România Muzical: difuzarea muzicii clasice în cât mai multe spaţii neconvenţionale, altele decât sălile de concert, acolo unde afluxul de public/vizitatori este cât mai mare. Mai multe informaţii despre această campanie pot fi accesate pe pagina www.romania-muzical.ro/5minute.

Cele mai citite

Ambasada britanică prezintă un ursuleț Paddington decorat cu simboluri românești, în cinstea Paștelui ortodox

Ambasada Marii Britanii la București a creat un ursuleț Paddington decorat cu simboluri românești, pentru a marca Paștele ortodox. Paddington este o jucărie de pluș...

Ambasada britanică prezintă un ursuleț Paddington decorat cu simboluri românești, în cinstea Paștelui ortodox

Ambasada Marii Britanii la București a creat un ursuleț Paddington decorat cu simboluri românești, pentru a marca Paștele ortodox. Paddington este o jucărie de pluș...

Studiu. Românii își propun să arunce mai puțină mâncare

Șapte din zece români își propun să arunce mai puțină mâncare la gunoi, relevă cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research în...
Ultima oră
Pe aceeași temă